Конспект уроку зі
світової літератури 6 клас
Тема: Причини популярності образу
Прометея.
Мета: розкрити глибинний зміст міфу про Прометея; виявити вплив образу
Прометея на світову літературу;
розвивати вміння учнів давати логічні
відповіді на запитання, характеризувати
літературного героя; виховувати
високі моральні якості.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань та формування на їх основі
вмінь і
Обладнання: ілюстрації до міфу (учнівські), тексти віршів
Байрона, Шевченка,
Лесі Українки, карта світу.
Епіграф: Споконвіку Прометея
Там орел карає,
Що день божий
добрі ребра
Й серце розриває.
Т.Шевченко
З духовного вогнища наших предків ми
повинні брати не остиглий попіл, а палаючий вогонь
Проблемне запитання: Чи можна вважати Прометея героєм.
Хід
уроку
І. Слово вчителя: Мотивація навчальної дієвості.
Який розділ ми вивчаємо з вами?
Що таке міф? (відповіді учнів)
Створення асоціативної мозаїки (ейдетика)
М – мудрість
І – інтерес
Ф – фантастика.
Додому вам було задано прочитати міф про Прометея.
-
До якої
країни належить цей міф?
-
Що ми
знаємо про цю країну?
Повідомлення про Грецію.
Давню Грецію самі греки називали Елладою, а греків відповідно еллінами.
Вона була незначною за розмірами.
Клаптик землі в басейні Середземномор’я, великі, малі острови.
Населення грецької держави лише 200-300 тисяч чоловік. Але саме вони – ремісники,
майстри, філософи, лицедії – створили диво – самобутню духовну культуру, що
пережила віки.
-
Вчитель. Одне з див – міфи Давньої Греції. Улюбленим міфічним
героєм греків є Прометей.
-
Що вам
відомо про Прометея?
Ерудит-лото Складання анкети героя
(записи в зошитах)
1.
Ім’я Прометей
– „провидець”
2.
Походження
– титан.
3.
Батьки –
титан Уанета і богиня справедливості Феміда.
4.
Родина –
брати Атлант, Упеметій.
5.
Місце
народження –
6.
Діяльність
– захисник, богоборець
7.
Риси
характеру: сміливість, рішучість, доброта, розум, хитрість, наполегливість,
чуйність
Діяльність Прометея – допомога людям
„гронування”
Робота над проблемними
запитаннями
Немає коментарів:
Дописати коментар